جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

درویش مخالف خرید دروازه بان جوان خارجی

  • کد خبر: ۱۷۸۸۸۶
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
درویش مخالف خرید دروازه بان جوان خارجی
باشگاه پرسپولیس برخلاف خواسته مدیرعاملش بازیکن مدنظر یحیی را می خرد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس در حالی در آستانه جذب ننکا میگوئل جونیور دروازه‌بان ۱۹ ساله تیم لوندرینا برزیل است که رضا درویش به شدت مخالف این انتقال بوده و هست.

مدیرعامل پرسپولیس اعتقاد دارد بازیکن ۱۹ ساله و کم تجربه نمی‌تواند رقیب خوبی برای علیرضا بیرانوند باشد بلکه فقط کنار او کسب تجربه خواهد کرد. به اعتقاد درویش گلر‌های ۲۱ ساله پرسپولیس که در تمرینات این تیم حضور دارند (رفیعی و اسدی) از نظر تجربه تفاوتی با ننکای ۱۹ ساله ندارند و اگر به سرمایه گذاری است بهتر است که روی دروازه بان‌های امید خودشان این کار را انجام دهند نه اینکه دروازه بان ۱۹ ساله را برای یک فصل از تیم برزیلی قرض بگیرند.

در هر صورت این مخالفت درویش باعث نشد که یحیی قید دروازه بان جوان برزیلی را بزند و او هر طوری که شده این گلر ۱۹ ساله را برای یک فصل قرضی می‌خواهد. انتقالی که بیش از ۲۰۰ هزار دلار هزینه برای پرسپولیس خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->